حفاظ نرده دیواری بوته ای شیراز

حفاظ نرده دیواری بوته ای شیراز

دزدگیر نرده دیواری

حفاظ بوته ای شیراز از ایمن ترین نوع حفاظ  دیواری در کشور محسوب می شود. اگر شما برای محل زندگی یا کار خود به دنبال حفاظی هستید که احتمالا به اندازه ساختمان شما عمر خواهد کرد و دارای زیبایی باشد، حفاظی که با امنیت جان و مال شما و خانواده تان سروکار دارد. بنابراین محصولی را انتخاب کنید که استانداردهای تولید در آن رعایت شده باشد که علاوه بر زیبایی ، امنیت را برای شما به ارمغان آورد.

در نظر داشته باشید دیوارها به تنهایی برای تامین امنیت ساختمان ها کافی نیستند. سارقان به راحتی از روی دیوارها عبور میکنند و وارد حریم خصوصی شما می شوند. در نتیجه ی احساس نیاز به مکملی برای دیوار های ساختمان میشود که بحث حفاظ روی دیوار را به میان می آورد.نهادها و مقامات امنیتی پلیس شهری بارها توصیه کردند که بیش از 75 درصد سارقین , ساختمان هایی را برای سرقت انتخاب میکنند که دسترسی راحت تری به آن داشته باشند.

در سرقت از ساختمان ها  و اماکن ها و سازمان ها و ادارات  یکی از موثرترین نواقص امنیتی وجود دیوارهای کوتاه بدون نصب حفاظ روی دیوار است. بسیاری از مردم در حفظ حریم خصوصی خود در این مورد کوتاهی میکنند. در حالیکه با استفاده از انواع حفاظ بوته ای میتوانند با ایجاد دزدگیر ایمن  بر روی دیوار  ؛ عملا سارقین را به فکر انتخاب ساختمان های دیگری بیاندازد که دردسر کمتری برای نفوذ به آن دارند.

امنیت حفاظ بوته ای

 

حفاظ  بوته ای مانند بسیاری از ابداعات و اختراعات بشر از طبیعت الهام گرفته است. این حفاظ با الهام از نیزارها و بوته های وحشی  طراحی و ساخته شده است.حفاظ بوته ای تراکمی از میله های برنده و نوک تیز فلزی است که بصورت نامنظم به هم متصل شده و با ایجاد حجم مناسب روی دیوار و با ارتفاع مناسب , مانع عبور افراد می شود. با توجه به نیاز بازار و همچنین درنظر گرفتن توان مالی , انواع مختلفی از حفاظ های بوته ای طراحی و ساخته شده است. در نتیجه شما با هر نوع توان مالی میتوانید گزینه ای برای انتخاب داشته باشید.مهمترین برتری  حفاظ بوته ای  در مقایسه با حفاظ های قدیمی , بازدارندگی آن است.

در حفاظ های قدیمی و سنتی سارقین به راحتی روی دیوار رفته و بر روی دیوار جای پا و بر حفاظ جای دست دارند به همین دلیل شانس خود را برای عبور از دیوار امتحان میکنند . با اینکه غالبا موفق به عبور می شدند ولی در مواردی هم که موفق نمی شدند چیزی را  از دست نمی دادند. ولی در حفاظ بوته ای امتحان کردن این شانس هزینه بسیار سنگینی خواهد داشت. وقتی سارق از پایین دیوار به حفاظ نرده دیواری بوته ای و ده ها میله فلزی نوک تیز و برنده آن می نگرند که تمام لبه خارجی دیوار را پوشش داده عملا از تصمیم برای عبور از این حفاظ ها منصرف خواهد شد خودش را دچار زحمت نمی کند. زیرا هر نوع تماس با این لبه های برنده که مانند چاقو تیز شده اند باعث جراحت و صدمات جبران ناپذیری خواهد شد.

 

 

اندازه و ارتفاع نرده دزدگیر حفاظ بوته ای

اندازه و ارتفاع حفاظ بوته ای و سایر مدلهای زیرمجموعه آن را میتوان از ارتفاع 50 سانت تا 200 سانت در نظر گرفت. ارتفاع پایین برای ساخت حفاظ توصیه نمیشود مگر درمواردی که این حفاظ بصورت ترکیبی روی حفاظ های میله ای قدیمی کار شود برای جبران نقص امنیتی که حفاظ های میله ای دارند.برای تعیین ارتفاع حفاظ روی دیوار باید به عوامل مختلفی مانند امنیت منطقه , ارتفاع دیوار و همچنین دیوارهای همسایه را برسی کرد ولی با سالها تجربه در ساخت انواع حفاظ , توصیه ما استفاده از حفاظ هایی با ارتفاع 80 سانت تا 120 سانت میباشد. حفاظ هایی که در این محدوده ارتفاع ساخته میشوند مورد تایید پلیس و کارشناسان امنیتی قرار گرفته است. با این حال در برخی پروژه ها نیاز است که فقط در برخی گوشه ها و زاویه های دیوار از حفاظ های بلندتر استفاده شود.

اندازه و ارتفاع نرده دزدگیر حفاظ بوته ای

 

پوشش کامل حفاظ دزدگیر بوته ای روی دیوار

پوشش عرضی دیوار توسط حفاظ بوته ای در صورت نصب صحیح ,  مانع از بالا رفتن و ایستادن سارق روی دیوار می شود. در حالیکه در حفاظ های میله ای قدیمی هیچ پوشش عرضی روی دیوار وجود ندارد و این میله ها عملا حتی به سارق در بالا رفتن از دیوار کمک هم میکند!

 

زیبایی و استحکام حفاظ بوته ای

 

حفاظ های قدیمی تداعی کننده حصار و زندان است و بسیار دلگیر است. در حالیکه حفاظ های بوته ای و نظیر آن طرح های بسیار زیبا و شکیلی دارد که با رنگهای متنوع به راحتی میتواند با نمای ساختمان شما هماهنگ شود.به طور خلاصه میتوان گفت حفاظ های قدیمی روی دیوار امروزه دیگر بعنوان حفاظ کاربرد ندارند و بیشتر برای ایجاد مانع در مکان هایی که دیوار طولانی و کوتاه دارند مانند پایانه های مسافربری یا زمینهای بزرگ کشاورزی و در بلوارها  استفاده میشوند.

زیبایی و استحکام حفاظ بوته ای

قیمت حفاظ بوته ای

قیمت حفاظ بوته ای عامل تاثیر گذار بعدی است. اکثر مدلهای حفاظ بوته ای قیمت پایین تری نسبت به حفاظ های میله ای دارند و معمولا از لحاظ قیمتی حدودا 40% از حفاظ های میله ای کمتر است. در حالیکه نسبت به این حفاظ ها امنیت بسیار بالاتری هم دارند. شما با در اختیار داشتن پارامترهای مختلفی مانند مدل حفاظ , ارتفاع حفاظ و تراکم آن می توانید به محصولی برسید که با بودجه شما همخوانی داشته باشد.همچنین قیمت حفاظ های بوته ای از متری 70 هزار تومان  تا 200 هزار تومان متغیر می باشد.

 

نصب حفاظ بوته ای

برای نصب حفاظ بوته ای بر روی دیوار معمولا بر روی سطح صاف و مسطح دیوار سوراخ هایی ایجاد می کنند تا بتوان از طریق آن با استفاده از میلگرد حفاظ را بر روی دیوار نصب کرد علاوه بر این در پایان کار نیاز است که حفاظ ها را به یک دیگر متصل کرد تا از این طریق بتوانند استحکام آن را بهبود بخشید. آخرین مرحله نصب حفاظ که در ظاهر آن نیز بسیار موثر است لکه گیری محل های جوشکاری است که اگر آن قسمت ها رنگ کاری نشود دیوار نمای نامناسبی به خود می گیرد و همچنین مشتری از کیفیت کار ارائه شده ناراضی می شود.

از آنجایی که رضایت مشتری برای حفاظ  بوته ای پارس شیراز  بسیار ارزشمند است همواره تلاش می کنیم تا کوچک ترین عیب و ایرادی در کار نباشد و کار با کیفیت بالا به مشتری ارائه شود. برای نصب آن نیز نیازی به تغییر حالت دیوار و یا آسیب زدن به ساختار کلی دیوار نخواهد بود و به آسانی و در مدت زمان اندک بر روی دیوار ها نصب می شوند.البته باید در نظر داشته باشیم نصب اینگونه حفاظ ها باید با تاکید بر تجربه و مهارت فنی نصاب انجام شود.

نصب حفاظ بوته ای

روش های نصب حفاظ بوته ای با توجه به بستر کار

بستر کار حفاظ به سه دسته تقسیم می شود. یادتان باشد که درپوش دیوار، به مصالحی گفته می شود که جهت جلوگیری از نفوذ رطوبت به بنا، روی دیوارهای بیرونی ساختمان قرار می گیرد. با نگاه به نمای ساختمان، درپوش دیوارها را مشاهده خواهید کرد. انواع بسترهای کار عبارت هستند از:

  • بستر با درپوش سنگی
  • بستر با درپوش فلزی
  • بستر بدون درپوش

موارد مهم هنگام کار با درپوش سنگی: درپوش های سنگی، ضخامتی معادل با 2 الی 6 سانتی متر دارند. در هنگام سوراخکاری برای نصب حفاظ روی این درپوشها، نهایت دقت را به کار گیرید؛ زیرا سوراخ کاری نامناسب، باعث شکستگی و لق شدن بستر با درپوش سنگی می شود.

موارد مهم هنگام کار با درپوش فلزی: در پوش های فلزی، ضخامتهای گوناگونی دارند. اگر ضخامت درپوش فلزی از 2 میلی متر کمتر باشد، موقع نصب درپوش با مشکل مواجه می شوید؛ اما اگر ضخامت درپوش بیش از 2 میلی متر باشد، نصب حفاظ به راحتی و بدون مشکل انجام خواهد شد.

موارد مهم هنگام کار با بستر بدون درپوش: گاهی اوقات روی دیوار، هیچ بستری وجود ندارد. نصاب حفاظ باید بتواند در بسترهای بدون درپوش نیز نصب حفاظ شاخ گوزنی را به خوبی انجام دهد. دیوارهای بدون درپوش از آجر، بلوک سیمانی یا بلوک سفالی ساخته می شوند.

دیوارهای آماده بتنی: دیوارهای آماده بتنی، از جمله مناسب ترین بسترها برای نصب حفاظ هستند. بتن های دیوارهای بتنی، مرتب روی هم چیده می شوند و هیچ گونه فضای خالی بین بتنها مشاهده نمی شود. همین موضوع باعث افزایش استحکام دیوارهای بتنی می شود.

 

هزینه نصب حفاظ بوته ای

هزینه نصب بصورت کاملا جداگانه از مشتری دریافت می شود چرا که برخی از مشتریان ما خود نصب حفاظ را بر عهده می گیرند و ما نیز به مشتریان پیشنهاد می کنیم که نصب حفاظ را خود انجام ندهند و نصب حفاظ را به متخصصان مجرب بسپارنند چرا که اگر حفاظ به شکل مناسب بر روی دیوار قرار نگیرد ممکن است با کوچکترین فشار میلگردها  از سوراخ های ایجاد شده بر روی دیوار خارج شوند و در نهایت حفاظ از محل روی دیوار خارج شود و سطح ایمنی کار با مشکل مواجه شود.

 

ساخت حفاظ بوته ای

ساخت حفاظ بوته ای مراحل متعددی دارد.  حفاظ بوته ای از میلگردهای فلزی ساخته میشود و بعد از ورود میلگرد به کارخانه تا تکمیل ساخت حفاظ طی چند مرحله عملیات مختلفی روی آن صورت میگیرد. این مراحل را بصورت مختصر با هم مرور میکنیم.

 

برشکاری و خمکاری

میلگردهای فلزی بعد از تخلیه در کارخانه وارد قسمت برشکاری میشوند که با دستگاه قیچی در سایزهای مختلف بریده میشود. برخی از برشها نیاز به حدود 5 سانت لبه تیزو برنده دارند که با گیوتین های فارسی بر این کار به بهترین نحو ممکن صورت میگیرد. این لبه های برنده به حدی تیز است که با کوچکترین تماسی برش ایجاد میکند. برای حفظ کیفیت تولید باید در فواصل مشخصی تیغه های این گیوتین ها تعویض و تراشکاری شوند. اگر این کار به درستی صورت نگیرد پس از مدتی لبه های قطعات فلزی به درستی تیز و برنده نخواهند شد. بعد از برشکاری , برخی از قطعات بوسیله دستگاه خم کاری , شکل داده میشوند.

ساخت حفاظ بوته ای

 

جوشکاری

قطعات بریده شده در سایزها و اندازه های مختلف (بسته به نوع حفاظ بوته ای و ارتفاع آن) در محوطه جوشکاری بوسیله دستگاه های جوش تحت گاز co2  و طبق نمونه (شابلون) استاندارد کارخانه به هم جوش داده میشوند. مدل های بوته ای در قطعات 2 متری ساخته و نصب میشوند. و حفاظ های مدل لیلیوم و نیزار در قطعات یک متری جوشکاری و ساخته می شوند.

جوشکاری

رنگ کاری

بعد از انتقال حفاظ های جوش داده شده به قسمت رنگ کاری , حفاظ ها را کنار درب کوره  رنگ و به وسلیه  گیره های نگدارنده ریلی در بالای سقف , در هوا معلق میکنند. سپس بوسلیه دستگاه پاششی الکترواستاتیک , روی سطح حفاظ بوته ای را با رنگ پودری به طور کامل میپوشانند. باید دقت کرد که تمام سطح حفاظ با این پودر رنگ آغشته شود.سپس درب کوره رنگ را باز کرده و حفاظ را با قرقره های ریلی که در بالای سقف نصب شده است ؛ به داخل کوره هدایت میکنند و طی مدت و دمای مشخصی این محصول داخل کوره رنگ پخته میشود. پس از خارج کردن محصول از داخل کوره رنگ و سرد شدن آن , حفاظ را به محوطه بارگیری منتقل میکنند.

 

 

ویژگی حفاظ نرده دزدگیر بوته ای

  • دارای کیفیت بالا و بازدارنده موثر در مقابل نفوذ
  • مقرون به صرفه در مقایسه با سایر حفاظ های قدیمی
  • نصب سریع و آسان
  • قابل عرضه در ارتفاع های مختلف بنا به درخواست مشتری
  • ظاهر زیبا
  • بسیار با دوام و مقاوم در برابر پوسیدگی ، ضربه و زنگ زدگی

 

تولید حفاظ بوته ای در شیراز

تولید کننده های حفاظ زیادی وجود دارند ؛ با سالها فعالیت در این صنعت به جرات می توانم بگویم که به تعداد انگشتان یک دست هم تولید کننده حفاظ بوته ای معتبری وجود ندارد. تولید حفاظ بوته ای نیاز به سخت افزار مناسب و مشخصی دارد: کارخانه یا کارگاه تولید کننده باید حداقل دارای قسمت های زیر باشد:

  • انبار مواد اولیه : (خرید میلگرد با تناژ بالا برای یکدستی ضخامت محصول نهایی – رنگ – سیم co2 و …)
  • قسمت برشکاری و خمکاری میلگرد
  • قسمت جوشکاری مجهز به دستگاه های جوش co2
  • قسمت رنگ کاری : دارای کوره رنگ مناسب و متعلقات آن مانند پمپ باد و ابزار پاشش الکترواستاتیک رنگ و …
  • محوطه انبار و بارگیری
  • کارکنان و کارشناسان آموزش دیده و ماهر برای اندازه گیری- نصب – جوشکاری – برشکاری – رنگ کاری

 

سوالات متداول حفاظ بوته ای پارس شیراز

حفاظ بوته ای چیست

نوعی نرده حفاظ دزدگیر روی دیوار می باشد که از کنارهم قرارگرفتن میلگردهایی با سایز های مختلف سر تیز و برنده تشکیل شده است وایده ساخت آن برگرفته از بوته های خاردار نیزارها می باشد. در حفاظ بوته ای نیز باقرارگیری میلگردهایی باابعاد مختلف، نقش محافظی دربرابر ورود سارقین و حیوانات به داخل منزل رادارند ودرصورت تلاش فردبرای عبور،سبب رسیدن آسیب به آن فرد می شود.

 

فرق حفاظ بوته ای و شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی دارای شاخه های مرتب وبا الگوی تکرار شونده می باشد در حالی که حفاظ بوته ای از الگوی ثابتی پیروی نمیکند و دقیقا مانند بوته های خار،حالتی تو در تو دارند

 

تنوع رنگی برای رنگ آمیزی

حفاظ پارس شیراز به عنوان اولین و تنها تولید کننده این گونه حفاظ ها در جنوب کشور توانایی قابلیت اجرادر رنگ های مختلف تمامی محصولات خود را دارد. پرفروش ترین رنگ هاعبارت اند از:مشکی، سفید، قهوه ای. مشتریان می توانند بنا بر سلیقه خود و همرنگ با نمای ساختمان یا دیوارهای خانه و درب ، رنگ مورد نظر خود را انتخاب کنند.

 

چه ارتفاعی از حفاظ بوته ای مناسب تر است

ارتفاع حفاظ ها بسته به ارتفاع دیوارهای آپارتمان متفاوت است. حفاظ های 70 سانتی متری فقط برای دیوارهایی با ارتفاع 3 متر و بالاتر مناسب است و برای دیوارهای دیگر حفاظ 80 سانتی متر به بالا مناسب می باشد. برای آسودگی خیال می توانید از ارتفاع های بالاتر مانند : 90-100-120 سانتی متری استفاده کنید البته توجه داشته که بهتراست تاکید روی ارتفاع و تراکم موازات هم انجام شود.

 

شرایط بازدید و مشاوره رایگان

در حال حاضر بازدید رایگان در شیراز ، و اطراف آن و همچنین اصفهان و بوشهر میسر می باشد. و برای نقاط دیگر کشور به صورت تلفنی وبا  ارسال عکس فراهم میباشد برای درخواست بازدید رایگان همواره می توانید ازساعت 8 صبح تا 8 بعدازظهر با شماره های حفاظ پارس تماس حاصل فرمایید. مسئولین پس از ثبت وقت شما، بسته به تعداد افراد منتظر در لیست بازدید، برای پروژه شما یک ساعت مشخص در همان روز یا روز بعد آن تعیین میکنند و چند ساعت قبل برای انجام هماهنگی های لازم، با شما تماس خواهند گرفت.

 

نحوه سفارش نرده حفاظ در حفاظ پارس شیراز

برای سفارش تمامی محصولات پس از مشاوره یا بازدید رایگان و تعیین متراژ دقیق پروژه، ارتفاع حفاظ، تراکم حفاظ ، جنس و نوع رنگ و نوع جوش، هزینه ها محاسبه می شود و به صورت یک فاکتور برای شما ارسال می شود. فاکتورها از طریق شبکه های اجتماعی و فکس ارسال می شوند. پس از تایید فاکتور توسط کارفرما و واریز پیش پرداخت از هزینه کل،ساخت حفاظ شروع می شود و بسته به متراژ پروژه در حد معمول تا 4 روز کاری آماده می شود.

 

 نحوه خرید حفاظ بوته ای  در شهرهایی بجز شیراز،اصفهان،بوشهر

امکان بازدید رایگان وجود ندارد و کارفرما خود باید متراژ کار را اندازه بگیرد. اما همانطور که گفته شد ،می توانید با ارسال تصاویر از پروژه، برای انتخاب بهتر از مشاوران حفاظ پارس شیراز کمک بگیرید.

 

نحوه حمل و بارگیری حفاظ

بارگیری حفاظ ها بسته به متراژ کار متفاوت است. از وانت بار یا کامیون متفاوت است. تا حد ممکن سعی می شود که حفاظ ها را بصورت مرتب چید تا جای کمتری را بگیرد.

 

 تراکم حفاظ بوته ای

تراکم حفاظ های روی دیوار ازجمله حفاظ بوته ای ، به معنی تعداد ردیف های اصلی و فرعی کار شده در یک هر شاخه از حفاظ می باشد. مقدار تراکم به دو صورت شمارش می شود.

  1. برحسب شاخه های اصلی که با چهار تراکم 8 ، 10 ، 12 و 15 ردیف معرفی می شود
  2. برحسب شاخه های فرعی که با چهار تراکم 16 ، 20 ، 24 و 28 ردیف معرفی می شود

معمولا تعداد شاخه های اصلی را مبنای تراکم در نظر می گیرند.

 

زمان تحویل از شروع سفارش

زمان تحویل حفاظ پس از تایید پیش فاکتور برای متراژهای معمول 3 الی 4 روز کاری می باشد. در متراژهای بالا ممکن است این زمان طولانی تر باشد

 

کیفیت حفاظ

حفاظ تولید شده در حفاظ پارس شیراز با میلگرد درجه یک سایز 10، جوش دورو co2، رنگ درجه یک خودرویی و تیزی سرشاخه ها به صورت گیوتینی ارائه می شود.

 

مشاوره رایگان

مشاوره به دو صورت انجام می شود:

  1. مشاوره حضوری : هنگام بازدید رایگان، کارشناسان تمامی مشاوره های لازم را ارائه می دهد.
  2. مشاوره تلفنی:به شماره 09176209549 تماس گرفته و کارشناسان تمامی مشاوره های لازم را ارائه می دهد.

عرض حفاظ های بوته ای

عرض حفاظ ها با توجه به ارتفاع آن ها بین 35 سانتی متر تا 75 سانتی متر متغیر است.

 

هزینه نصب حفاظ

هزینه نصب حفاظ به عوامل مختلفی بستگی دارد از جمله متراژ کار، ارتفاع دیوار، پستی و بلندی های آن، شیب دار بودن، دیوار لغاز و… با این تفاسیر قیمت بین 9 تا 20 هزار تومان متغیر می باشد

 

ارتفاع حفاظ

در ارتفاع های 70 ، 80 ، 90 ، 100 ، 110 ، 120 ، 130 ، 140 و 150 سانتی متر تولید می شوند . ارتفاع های دیگر نیز بنا به درخواست مشتری انجام خواهد شد.

 

نحوه پرداخت وجه برای خرید محصولات

بعد از محاسبه قیمت نرده حفاظ وخدمات، فاکتوری برای شما ارسال می شود .50 درصد از مبلغ فاکتور را به عنوان پیش پرداخت به شماره حساب هایی که در اختیارتان گذاشته می شود واریز می کنید و 50 درصد مابقی نیز هنگام ارسال  بار تسویه می شود.

 

ارسال بار به تمام نقاط کشور با هزار نصب موفق در شهر های شیراز ، اصفهان ، بوشهر ، اهواز ، بندرعباس و ……

 

به بالای صفحه بردن