حفاظ نرده دیواری شاخ گوزنی شیراز

حفاظ نرده دیواری شاخ گوزنی شیراز

حفاظ دزدگیر نرده دیواری

برای جلوگیری از ورود سارقان راه های مختلفی وجود دارد برای مثال میتوان ارتفاع دیوار را بسیار بلند کرد و یا با استفاده از نرده آن را ایمن کرد و یا اینکه از سیم خاردار استفاده کنیم و حتی با چسباندن اجسام تیز و برنده روی دیوار مانند خرده شیشه از ورود سارقان جلوگیری کنیم اما این اقدامات علاوه بر اینکه ظاهر ساختمان را نا متعارف و ناخوشایند می کند ممکن است به محیط زیست و حیوانات آسیب بزند و به علت غیرکارشناسی بودن اینگونه اقدامات هیچ مانعی از ورود سارقان به ساختمان نمی شود به خصوص اگر سارق حرفه ای باشد که فقط باعث از بین رفتن هزینه می گردد.حفاظ نرده دیواری شاخ گوزنی پارس شیراز با توجه به گذشت زمان و تجربه و شناخت راه های نفوذ سارقان به ساختمان ها و پیشرفت علم مهندسی و ماشین آلات به این نتیجه رسیده است که این نرده های قدیمی کارایی لازم را ندارند

و از نظر مهندسی به درستی طراحی نشدند و دارای نقاط ضعف بسیاری هستند و خیلی راحت میتوان از آن عبور کرد.

همین دلیل باعث میشود تا تعداد زیادی از طراحان و مهندسان ساختمانی و کارشناسان با تفکر و همکاری و با استفاده از تجربیات گذشته از حفاظ نرده های نسل جدید به شکل شاخ گوزنی سایر حفاظ ها استفاده کنند تا مانع عبور سارقین شود و از تلفات جانی و مالی و روحی جلوگیری کند.

شاخ گوزنی

این نسل جدید حفاظ دزدگیر نرده دیواری با عناوین مختلف از فنس گارد های آهنی تولید شده است که بسیار تیز و برنده میباشد  و عبارتند از : حفاظ شاخ گوزنی ، حفاظ بوته ای ، حفاظ خاری ، حفاظ سوزنی ، حفاظ لیلیوم و حفاظ نیزار و ….

 

حفاظ نرده دیواری شاخ گوزنی شیراز

حفاظ های نسل جدید در کشور هم از نظر امنیتی و هم از نظر ورود سارقان به ساختمان و محافظت از دیوار بسیار قوی عمل کرده و به سرعت محبوبیت قابل توجه ای در بین حفاظ ها پیدا کرده است ، به شکلی که امروزه بیش از  75% از بازار نرده های تولید و نصب شده در مناطق مختلف ، از این  نوع حفاظ ها می باشد و بسیاری از ارگان ها ، ادارات ، سازمان ها ، منازل و باغات از این نو حفاظ استفاده میکنند.

شایان ذکر است این نسل از حفاظ ها از طرف مراجع انتظامی و تامین امنیت بدلیل اینکه بسیاری از خود این سازمان ها بر روی دیوارهای ادارات و ارگان و ساختمان های خود استفاده میکنند به نوعی تایید شده است.و از امنیت بسیار بالایی برخوردار هستند.

برای مثال شما اگر حفاظ شاخ گوزنی پارس شیراز را بر روی زمین بگذارید و یا بر روی دیوار به صورتی نصب کنیم که ارتفاع آن بالای 80 سانتی متر باشد عبور یا پرش از روی آن تقریبا امری غیر ممکن و بسیار خطرناک است که بسیاری از افراد خبره هم از این کار اجتناب میکنند.

همان طور که میدانید دزدان و سارقان معمولا از محل هایی که امنیت آن تامین شده است دزدی نمی کنند و به سراغ موارد راحت تر میروند .حفاظ شاخ گوزنی پارس شیراز به دلیل خمکاری های روبه بیرون و با سرشاخه ها در جهت های مختلف تیز و برنده مانع ایستادن و جا پا بر روی دیوار میشود که ضعف عمده حفاظ های نسل گذشته را پوشش می دهد و به عنوان یک سپر امنیتی و ضد صعود بر روی دیوار قرار می گیرد، و مانع بزرگی برای هر نوع ورود بی اجازه محسوب می شود.

تجربه نشان داده است اگر بر روی دیوار ساختمان نرده شاخ گوزنی و یا بوته ای با تراکم  عرض و ارتفاع مناسب نصب گردد. سارقان بامشاهده آن به هیچ وجه فکر عبور کردن از روی آن را نخواهند نمود. و مسلما عقل سلیم حکم می کند دنبال دیواری که محافظ ندارد بروند.یا حداقل دیواری را انتخاب کنند که نرده آن به آنها آسیب نزند .

حفاظ شاخ گوزنی پارس شیراز در عین زیبایی ، یک راه حل ساده و موثر برای افزایش امنیت دیوارمنزل ، شرکت ، کارخانه ، باغ و غیره است که از جنس ضد زنگ ، ضد ضربه و فولاد ساخته میشود و دارای ساختار قوی و محکمی است که اتصالات آن به راحتی از هم و یا از دیوار جدا نمی شوند و نصب آنها هم به علت این که از قبل ساخته شده اند بسیار آسان است و زمان و انرژی زیادی نمیگیرد که بدون هیچ گونه آسیبی به بنا نصب می گردد و باعث آرامش خاطر ساکنین میگردد.

نرده دزدگیر حفاظ شاخ گوزنی

ویژگی حفاظ شاخ گوزنی نسبت به  نرده های قدیمی

عبور از دیوار با حفاظ مدل های قدیمی نه تنها به سارقان صدمه ای نمیزد و کار آن ها را مختل نمی کند  بلکه بعنوان بهترین دستگیره و کمک برای بالا رفتن از دیوار از آن استفاده میکنند.

همچنین به دلیل اینکه عرض پروفیل نرده های سنتی حداکثر ۴ سانتیمتر می باشد و عرض دیوارها بیشتر از ۳۰ سانتیمتر است بنابراین نمی تواند کل عرض دیوار را پوشش داد و از هر طرف روی دیوار بیشتر از ۱۵ سانتی متر فضا باقی می ماند.این فضای خالی در دو طرف دیوار بهترین محل را برای ایستادن و عبور از دیوار و همچنین برگشت سارقان را فراهم میکند.اما عرض نرده شاخ گوزنی بیشتر از ۵۰ سانتیمتر است که تا ۸۰ سانتی متر و بیشتر هم قابل افزایش می باشد که این عرض نه تنها روی دیوار را کاملا پوشش داده بلکه مقداری نیز از دیوار ها بیرون میزند و مانع جای دست و پا هم از بیرون و داخل ساختمان میشود.

نرده شاخ گوزنی به دلایل متعددی از نظر حفاظتی و امنیتی بسیار کاربردی تر از نرده سنتی  است و توانایی حفاظت و حراست بیشتری دارد.مدلهای سنتی بیشتر شبیه میله های زندان است و تنوع خاصی ندارند.ولی نرده های جدید زیبا است. اگر در ارتفاع و تراکم مناسبی انتخاب گردد ارزش دکوراتیو نیز خواهد داشت. این طرح از حفاظ ها با توجه به اشکال موجود در طبیعت مانند سپر دفاعی حیوانات مانند شاخ گوزن از نظر شکل ظاهری بسیار زیباتر و دلچسب تر از حفاظ ها از نوع نسل قدیمی میباشد و در صورتی که گیاهان رونده ای مثل یاس در پای دیوار کاشته شوند و روی نرده کشیده گردند زیبایی فوق العاده و محصور کننده ای به محیط میدهند.

 

پوشش کامل حفاظ دزدگیر دیواری شاخ گوزنی

پوشش عرضی دیوار توسط حفاظ شاخ گوزنی بسیار بالا است که  در صورت نصب صحیح , مانع از بالا رفتن و ایستادن سارق روی دیوار می شود.

 

رنگ نرده حفاظ شاخ گوزنی

رنگ حفاظ شاخ گوزنی به دو دسته کلی تقسیم میشود :

  • رنگ مایع حوضچه ای
  • رنگ کوره ای

رنگ مایع حوضچه ای: روش سنتی برای رنگ آمیزی استفاده از رنگ مایع بصورت حوضچه ای می باشد. برای سهولت در این نوع رنگ کاری ,حفاظ را داخل وان بزرگی که از رنگ مایع پر شده است ؛ غوطه ور می سازند. سپس حفاظ را از وان خارج کرده و در معرض هوا میگذارند تا کاملا خشک شود. این روش سنتی هزینه کمتری نسبت به رنگ کوره ای دارد و این قیمت پایین تر به دلیل سهولت در نوع رنگ آمیزی است.

رنگ کوره ای الکترواستاتیک: بهترین روش رنگ آمیزی حفاظ استفاده از رنگ های پودری الکترواستاتیک است که با دقت روی تمام سطح حفاظ پاشیده میشود. سپس حفاظ را که با رنگ پودری پوشیده شده است را داخل کوره رنگ در دمای معینی قرار میدهند تا رنگ پودری به اصطلاح “پخته” شود و روی سطح فلز بچسبد. بعد از خارج کردن حفاظ از داخل کوره و سرد شدن , کار رنگ آمیزی به اتمام میرسد. امروزه استفاده از رنگهای پودری برای رنگ آمیزی فلزات به دلیل ماندگاری و مقاومت بالاتر نسبت به رنگهای مایع ؛ افزایش چشمگیری داشته است. اغلب “کارگاه های ساخت شاخ گوزنی” به علت هزینه بالای ساخت کوره رنگ و همچنین سخت تر بودن رنگ آمیزی به روش الکترواستاتیک عملا قید استفاده از این روش را میزنند و از روش سنتی برای این کار استفاده میکنند.

رنگ آمیزی حفاظ شاخ گوزنی به صورت یکپارچه و تک رنگ انجام می شود؛ به جز حفاظ لیلیوم که دورنگ است: رنگی برای زمینه و رنگی هم برای غنچه ها.

 

جوشکاری حفاظ شاخ گوزنی

جوش حفاظ ها نیز به دو روش انجام میشود:

  • جوشکاری الکترود
  • جوش تحت گاز co2

جوشکاری الکترود

در این روش با اتصال الکترود به محل جوشکاری , پیوند ایجاد میشود و بر روی آن زائده ای تشکیل میشود که اصطلاحا گل جوش نامیده میشود. به همین دلیل این زائده خود یکی از معیاب بزرگ جوشکاری الکترود است که در طول زمان به دلیل سردی و گرمی  هوا و عوامل جوی باعث پوسیدگی و سست شدن نقطه اتصال میشود. بعد از رنگ ریخته و آسیب میبیند.

جوشکاری تحت گاز co2

یکی از بزرگترین معایب جوشکاری الکترود این است که در هنگام ایجاد اتصال جوشکاری , هوا با جوش ترکیب میشود و با نفوذ هوا به داخل محل جوش, باعث ایجاد خلا میشود(اصطلاحا کرم خوردگی جوش نامیده میشود.)که باعث ایجاد جوش ناقص و شکننده میشود.در جوشکاری co2  این نقیصه برطرف شده و در هر بار اتصال برای جوشکاری , گاز co2  مانع نفوذ  هوا به نقطه جوش میشود و درنتیجه اتصال کامل و جوش محکم تری نسبت به الکترود خواهیم داشت.  این اتصال آنقدر قوی است که حتی میتوان از جوش co2 برای اتصال آلیاژ چدن به فلز هم استفاده کرد. در حالیکه با جوش الکترود این کار امکان پذیر نمی باشد.

جوشکاری تحت گاز co2 بهترین روش اتصال قطعات فلزی به یکدیگر است. به دلیل ایجاد جوش محکم و پایدار , از این روش در بسیاری از صنایع پیشرفته استفاده میشود. جوشکاری حفاظ شاخ گوزنی به این روش باعث تضمین استحکام آن میشود ک پارس حفاظ شیراز از این نوع حفاظ استفاده میکند.

جوشکاری حفاظ شاخ گوزنی

اندازه و ارتفاع نرده دزدگیر  حفاظ شاخ گوزنی

اندازه و ارتفاع حفاظ شاخ گوزنی و سایر مدلهای زیرمجموعه آن را می توان از ارتفاع 50 سانت تا 200 سانت در نظر گرفت. ارتفاع پایین برای ساخت حفاظ توصیه نمیشود مگر در مواردی که این حفاظ بصورت ترکیبی روی حفاظ های میله ای قدیمی کار شود برای جبران نقص امنیتی که حفاظ های میله ای دارند که به تفصیل در این ابتدای این مقاله درباره آن توضیح دادیم.

برای تعیین ارتفاع حفاظ روی دیوار باید به عوامل مختلفی مانند امنیت منطقه , ارتفاع دیوار و همچنین دیوارهای همسایه را برسی کرد ولی با سالها تجربه در ساخت انواع حفاظ , توصیه ما استفاده از حفاظ هایی با ارتفاع 80 سانت تا 120 سانت میباشد. حفاظ هایی که در این محدوده ارتفاع ساخته میشوند مورد تایید پلیس و کارشناسان امنیتی قرارگرفته است. با این حال در برخی پروژه ها نیاز است که فقط در برخی گوشه ها و زاویه های دیوار از حفاظ های بلندتر استفاده شود.

 

قیمت حفاظ شاخ گوزنی

قیمت حفاظ شاخ گوزنی به عوامل مختلفی بستگی دارد. شاید شما انتظار داشته باشید که مانند بسیاری سایت های دیگر , اینجا هم لیستی از مدلهای با ارتفاع و تراکم های مختلف داشته باشیم که در مقابل آنها قیمت درج شده باشد. اغلب خریداران با مقایسه این قیمت ها و انتخاب کمترین قیمت اقدام به خرید حفاظ میکنند بدون اینکه از اعتبار تولید کننده و صحت گفته های وی اطمینان داشته باشند.  به چند دلیل به شما توضیح میدهیم که این کار بدترین نوع انتخاب برای اغلب خریداران میباشد:

عدم وجود استاندارد مشخص در نامگذاری مدلها و تراکم حفاظ در کارگاه های متفرقه

به دلیل وجود تعداد زیاد کارگاه های متفرقه تولید حفاظ که هر کدام تعریف جداگانه ای برای شکل ظاهری حفاظ و تراکم آن دارند عملا “نمونه مشخصی” برای یک نوع حفاظ مثلا : شاخ گوزنی با ارتفاع 100 و تراکم 17 وجود ندارد. یعنی شما اگر با دو تولید کننده حفاظ صحبت کنید و این مدل را سفارش دهید؛ به احتمال زیاد دو مدل متفاوت با وزن های متفاوت تحویل خواهید گرفت!  به همین دلیل وقتی شما تلفنی استعلام قیمت میگیرید افراد سودجو معمولا از عدم آگاهی خریدار استفاده کرده و با کم کردن شاخه های داخلی حفاظ , اقدام به درج قیمت پایین در لیست فروش خود میکنند.

 

تغییر شکل حفاظ برای قیمت پایین تر!

کم فروشی در ضخامت و همچنین کم کردن تعداد قطعه های فلزی بین حفاظ: برخی کارگاه تولید حفاظ برای اینکه بتوانند قیمت پایین تری به مشتری بدهند از روشهای “غیرمنصفانه” برای کاهش قیمت تمام شده استفاده میکنند: به عنوان مثال برای شاخه های اصلی حفاظ از فلز ضخیم استفاده میکنند و برای شاخه های فرعی از فلزهای نازک تر استفاده میکنند! این حفاظ های نازک تر به راحتی خم شده و میشکنند.

در اغلب موارد مشتری متوجه این موضوع نخواهد شد و در قبال کاهش اندک در قیمت کالا,  با خسارت جبران ناپذیری در ساخت حفاظ شاخ گوزنی مواجه میشوند. همچنین در برخی موارد اقدام به حذف تعدادی از قطعات داخل حفاظ میکنند که خریدار شاید در نگاه اول متوجه این موضوع نشود. متاسفانه”روشهای فروش غیرمنصفانه” زیادی در مقوله حفاظ روی دیوار وجود دارد که سودجویان از این روش ها استفاده میکنند و با اعلام قیمت پایین به مشتری , وی را فریب میدهند.

 

عدم شفافیت در فروش

عدم ذکر مواردی مانند:

  • کیفیت جوشکاری
  • نوع رنگ
  • هزینه نصب

همانطور که پیش تر توضیح داده شد ؛ روشهای متعددی برای جوشکاری و رنگ کاری حفاظ وجود دارد. بعنوان مثال رنگ کوره ای الکترو استاتیک که بهترین روش رنگ کاری فلز است ؛ به دلیل گران تر بودن نوع رنگ پودری و همچنین پروسه طولانی تر انجام آن نسبت به رنگ مایع دارای قیمت تمام شده بالاتری است که قیمت نهایی محصول را نیز بالا میبرد. ولی فروشندگان بی انصاف  با استفاده از ناآگاهی خریدار از این موضوعات  و یا عنوان کردن مطالب خلاف واقع (مانند اینکه این رنگ ها با هم تفاوتی ندارد!!) حفاظ با رنگ مایع را باز هم با اعلام قیمت پایین تر , به خریدار میفروشند و همین موضوع در مورد کیفیت جوشکاری هم صدق میکند.

هیچگاه کیفیت جوشکاری الکترود به جوشکاری تحت گاز co2  نخواهد رسید. مواردی مانند اینکه “اگر جوش الکترود دوطرفه باشد از جوشکاری co2  محکمتر میشود ”  نوعی فریب است که فروشندگان غیر منصف که از دستگاه های مدرن جوشکاری استفاده نمیکنند یا واسطه هایی که محصول متفرقه دیگران را میفروشند ، برای توجیه کار خود انجام میدهند.

 

فروشنده حفاظ یا تولید کننده حفاظ

قسمت تاسف بار ماجرا اینجاست که گاهی شما با کسی صحبت میکنید که اصلا تولید کننده نیست و خود یک واسطه و فروشنده حفاظ است که اقدام به ایجاد یک سایت اینترنتی کرده و با تخصصی که در زمینه تبلیغات اینترنتی دارد اقدام به جذب مشتری میکند و خریداری که در انتخاب تولید کننده معتبر به اندازه کافی تحقیق نکرده را جذب میکند. این واسطه ها تنها قیمت برایشان اهمیت دارد در نتیجه سفارش را به کارگاه های متفرقه ای میدهند که قیمت پایین تری برای فروش دارند. و بقیه ماجرا را هم شما میتوانید حدس بزنید…

سوالات متداول

حفاظ شاخ گوزنی چیست

 

نوعی نرده حفاظ دزدگیر روی دیوار می باشد که ازکنارهم قرارگرفتن میلگردهایی باسایز های مختلف سر تیز و برنده تشکیل شده است وایده ساخت آن برگرفته از شاخ گوزن می باشد.

فرق حفاظ شاخ گوزنی و بوته ای

 

حفاظ شاخ گوزنی دارای شاخه های مرتب وبا الگوی تکرارشونده می باشد درحالیکه حفاظ بوته ای ازالگوی ثابتی پیروی نمیکند و دقیقا مانند بوته های خار،حالتی تو درتو دارند.

  تنوع رنگی برای رنگ آمیزی

 

حفاظ پارس شیراز به عنوان اولین و تنها تولید کننده این گونه حفاظ ها در جنوب کشور توانایی قابلیت اجرادر رنگ های مختلف تمامی محصولات خود را دارد. پرفروش ترین رنگ هاعبارت اند از:مشکی، سفید، قهوه ای. مشتریان می توانند بنا بر سلیقه خود و همرنگ با نمای ساختمان یا دیوارهای خانه و درب ، رنگ مورد نظر خود را انتخاب کنند.

 

نحوه سفارش نرده حفاظ در حفاظ پارس شیراز

 

برای سفارش تمامی محصولات پس ازمشاوره یا بازدید رایگان و تعیین متراژ دقیق پروژه، ارتفاع حفاظ، تراکم حفاظ ، جنس ونوع رنگ ونوع جوش، هزینه ها محاسبه می شود و بصورت یک فاکتور برای شما ارسال می شود. فاکتورها ازطریق شبکه های اجتماعی وفکس ارسال می شوند. پس ازتایید فاکتورتوسط کارفرما و واریز پیش پرداخت از هزینه کل،ساخت حفاظ شروع می شود وبسته به متراژ پروژه درحد معمول تا 4 روز کاری آماده می شود.

 

نحوه حمل وبارگیری حفاظ

 

بارگیری حفاظ هابسته به متراژ کارمتفاوت است. ازوانت بار یا کامیون متفاوت است.تاحد ممکن سعی می شود که حفاظ هارا بصورت مرتب چید تا جای کمتری رابگیرند.

زمان تحویل از شروع سفارش

.زمان تحویل حفاظ پس ازتایید پیش فاکتور برای متراژهای معمول 3 الی 4 روز کاری می باشد. درمتراژهای بالا ممکن است این زمان طولانی تر باشد.

 

کیفیت حفاظ

 

حفاظ تولید شده در حفاظ پارس شیراز با میلگرد درجه یک سایز 10، جوش دو طرفه co2، رنگ درجه یک خودرویی و تیزی سرشاخه ها به صورت گیوتینی ارائه می شود.

مشاوره رایگان

 

مشاوره به دوصورت انجام می شود:

  1. 1. مشاوره حضوری : هنگام بازدید رایگان، کارشناسان تمامی مشاوره های لازم را ارائه می دهد.
  2. 2. مشاوره تلفنی:به شماره 09176209549 تماس گرفته و کارشناسان تمامی مشاوره های لازم را ارائه می دهد.

 

هزینه نصب حفاظ

 

هزینه نصب حفاظ به عوامل مختلفی بستگی دارد از جمله متراژ کار، ارتفاع دیوار، پستی و بلندی های آن، شیب دار بودن، دیوار لغاز و… با این تفاسیر قیمت بین 9 تا 20 هزارتومان متغیر می باشد

ارتفاع حفاظ

 

در ارتفاع های 70 ، 80 ، 90 ، 100 ، 110 ، 120 ، 130 ، 140 و 150 سانتی متر تولید می شوند . ارتفاع های دیگر نیز بنا به درخواست مشتری انجام خواهد شد.

 نحوه پرداخت وجه برای خرید محصولات

بعد از محاسبه قیمت نرده حفاظ وخدمات، فاکتوری برای شما ارسال می شود .50 درصد از مبلغ فاکتور را به عنوان پیش پرداخت به شماره حساب هایی که دراختیارتان گذاشته می شود واریز می کنید و 50درصد مابقی نیز هنگام ارسال  بار تسویه می شود.

ارسال بار به سرتاسر کشور با هزاران نصب موفق در شهر های شیراز ، بوشهر ، اصفهان ، بندرعباس ، اهواز ،گناوه .پو …

 

به بالای صفحه بردن